Comunicare şi Relaţii Publice
Programul de studii universitare de licenţă Comunicare şi relaţii publice (Communication and Public Relations), învățământ cu frecvență, cu o durată oficială a studiilor de trei ani și 180 de credite de studii transferabile (ECTS), este integrat în structura organizatorică a Facultăţii de Litere şi Ştiinţe ale Comunicării, din cadrul Universităţii „Ştefan cel Mare” din Suceava.
Programul de licență Comunicare și Relații Publice (CRP) este dedicat uneia dintre cele mai noi și căutate profesii de pe piața muncii, cea de specialist în comunicare. În cadrul acestui program se formează absolvenţi capabili să activeze ca specialişti în domeniile comunicării şi relaţiilor publice, mass-media și publicitate. Viitorii specialişti vor deţine competenţe şi abilităţi în crearea şi gestionarea imaginii organizaţiilor, în medierea şi negocierea conflictelor, precum şi în redactarea de mesaje scrise şi audiovizuale atât în limba română, cât şi în una sau două limbi de circulaţie internaţională.
Echipa de profesori ai facultății este alcătuită din specialiști recunoscuți în domeniul comunicării. Studenții învață să înțeleagă sistemele mediatice actuale și, mai mult, să fie actori sociali influenți. Cursurile și seminarele au fost concepute în așa fel încât absolvenții să poată activa imediat după absolvire în poziții sociale relevante, cum ar fi cele de specialist în relații publice și publicitate, brand manager, jurnalist sau asistent director (cu studii superioare).
În plus, studenții la programul de licență Comunicare și Relații Publice fac practică la mai multe instituții de comunicare din orașul Suceava, cum sunt Monitorul de Suceava, Televiziunea Intermedia, Radio Viva FM sau E-Advertising. Statutul de student la programul de licență Comunicare și Relații Publice oferă, printre multe alte avantaje, posibilitatea de a efectua stagii de studiu în afara țării, prin burse Erasmus + în Franța, Spania, Italia, Polonia, Cehia sau Germania. Absolvenții pot continua să studieze la masteratul de Comunicare, media și industriile creative.